Code Lyoko

Code Lyoko

sobota, 11 lipca 2015

Rozdział 29:Coraz większe kłopoty.

Kolejny dzień-16:20
-Skończyłem programować specjalny program do namierzania X.A.N.Y.-powiedział Jeremy
-Kiedy włączysz?-spytałem
-Za 20 minut.-oznajmił Jeremy
-Dobra ja spadam na spacer.-oznajmiłem
-Gdzie?-spytał Ulrich
-Do parku-odpowiedziałem
-Z kim?-spytał Odd
-Z moim współlokatorem.Jak za 30 minut nie dam znaku życia to możecie zacząć się bać-oznajmiłem
-Czemu?-spytała Yumi
-Na bluzce ma znak X.A.N.Y.-powiedziałem
-To ja idę was śledzić-oznajmił Ulrich
-Martwisz się o mnie?-spytałem
-Trochę-odpowiedział
Poszedłem z Xan'em do parku.Szliśmy drogą do fabryki.Kiedy przechodziliśmy kolejne metry miałem coraz silniejsze przeczucie,że coś mi grodzi.Kiedy Jeremy przysłał mi esemesa o treści ,,X.A.N.A. jest materialny" ciarki przeszły mi po plecach.Do włazu zostało 5 metrów.Nie spodziewanie Xan chwycił mnie za rękę i poraził.
**********************perspektywa Ulricha***************
Kiedy zobaczyłem jak Xan razi Williama nie miałem już wątpliwości,że to X.A.N.A.Ostrzegłem resztę.Pobiegłem przez miasto,żeby wyminąć X.A.N.E..Kiedy dobiegłem wszyscy(łącznie z Jeremim,Naxx i Sissi)się schowaliśmy.X.A.N.A. zwirtóalizował siebie i Williama w sektorze leśnym.Jeremy wysłał za nim mnie,Yumi i Odd'a.Po wirtualizacji Odd strzelił X.A.N.iE. w plecy.Tym razem nie wyglądał jak X.A.N.A.William tylko jak śmierć,tak jak na zdjęciu tylko,że 3D i szata była czerwona,a ostrze kosy białe(zrobiłabym w gimpie,ale przez tą kose się nie da)].

Nie dewirtualizował się.Zatrzymał się w miejscu,ale nie obrócił.
-Einstaine nie uwierzysz.X.A.N.A. ma laga-powiedział Odd
W tej chwili X.A.N.A. gwałtownie się obrócił i trafił w Odd'a kosą(była długa).
-Chyba nie spodobała mu się twoja krytyka-zażartowała Yumi
-Bardzo zabawne-powiedział obrażony Odd
-Mam tu coś co wam się nie spodoba.Nie ma aktywnej wierzy-powiedział Jeremy
-No chyba żartujesz-powiedziałem
-Nie żartuje-powiedział X.A.N.A. i uśmiechnął się.
CIĄG DALSZY NASTĄPI(tak,specjalnie robię wam to w takich momentach :D <3 )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz