Code Lyoko

Code Lyoko

wtorek, 18 sierpnia 2015

Rozdział 32:Kontakt z Hopperem

14:02-Cadik-stołówka
-Już wiem jak komunikować się z Hopperem-oznajmił Jeremy
-CO?!-wykrzyczał Odd
Wszyscy się na nigo patrzeli.
-O szczegółach pogadamy po lekcjach-powiedział Einstain
-Ile lekcji wam zostało?-spytała Aelita
-2-odpowiedziała Yumi
-Czyli 15:50 kończycie-obliczył Odd
-Może trochę wcześniej,bo ostatni jest spawdzian-powiedziałem
-Jak skończycie pisać przyjdźcie do fabryki-powiedział Jeremy
15:45-Fabryka
-Już?-spytał Odd
-Sprawdzian był z procentów-oznajmiła Yumi
-Nawijaj Einstajnie na czym to polega,tylko po ludzku proszę-powiedział Ulrich
-William założy zegarek który będzie działał jak struny głosowe Franza-oznajmił Jeremy
-Kto to Franz Hopper?-spytała Sissi
-Mój tata i autor Lyoko oraz X.A.N.Y.-odpowiedziała Aelita
-Po co zrobił X.A.N.E?-spytała Sissi
-X.A.N.A. miał zniszczyć kartaginę,bo była zbyt niebezpieczna żeby ludzie mogli tam mieszkać-powiedziała Aelita
-Dosyć gadania zakładaj zegarek!-wykrzyczał Odd
Założyłem go i było bez zmian.
-I jak się czujesz?-spytał Odd
-Yyyyyyyy.Normalnie-odpowiedziałem
-Zegarek działa ma zasadzie energi emitowanej trensfanatycznie(wymyśliłam to słowo XD),dlatego nie czujesz zmian-oznajmił Hopper 
                    CIĄG DALSZY NASTĄPI

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz