Code Lyoko

Code Lyoko

czwartek, 3 marca 2016

Rozdział 48:Ratunek cz.2

Szedłem tak jak kazał Jeremy.Znalazłem skanery.Ustawiłem opóźnioną wirtualizacje i wszedłem do skanera.Po zwiertualizowaniu się w sektorze górskim zobaczyłem skida.Podszedłem do niego.Jeremy wykonał transfer.Aelita od dokowała skida.Płyniemy do domu!To dziwne,ale X.A.N.A. nie wysłał pościgu.Czemu pozwala mi uciec?Moje rozmyślania przerwał Odd i jego wiersz który ciągle powtarzał.Brzmiał on tak: ,,Było morze,w morzu kołek,a na kołku był wierzchołek,na wierzchołku siedział zając i nogami przebierając śpiewał sobie tak:Było morze,w morzu kołek...-i tak w kółko.W połowie drogi Ulrich nie wytrzymał.
-Odd zamknij się,albo chociaż nie gadaj w kółko tego samego.-poprosił Ulrich
-Dobra.-odpowiedział Odd
Pomyślał chwile i zaczął przetaczać różne cytaty związane z morzem i oceanem.To były cytaty w stylu:,,Człowiek nie jest w stanie odkryć nowych oceanów dopóki nie będzie miał odwagi, aby stracić z widoku brzeg."(Andre Gide).W końcu dotarliśmy do Lyoko.Jeremy nas zmaterializował.Wróciliśmy do Cadic.

1 komentarz:

  1. Zgłoszenie odrzucone.
    *Brak linku do spisu.
    Lyoko Angel
    Ps. Możesz zgłosić się ponownie. Masz jeszcze dwa podejścia, ale pamiętaj o poprawieniu powyższych punktów.
    Ps. 2 Wszelkie błędy w zgłoszeniu nie będą poprawiane, po prostu twój post będzie zawierał przekopiowane dane, przykładowo twoja nazwa może być z małych liter jeśli tak napiszesz.
    [spis-opowiadan-o-cl.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń