Code Lyoko

Code Lyoko

wtorek, 17 lutego 2015

Rozdział 7:Błąd w transferze

Widząc minę Ulricha zaczołem się śmiać.
-Żartowałem.Nie wiem czy X.A.N.A. ma jakiś dywan.-powiedziałem ciągle się śmiejąc
-Wymyśliłam coś lepszego niż twój program.Możemy transferować kody mojego taty na kogoś innego-zaproponowała Aelita
-A tym kimś będziesz ty-oznajmił Jeremy-Odd idź z Aelitą do lyoko.Wyśle was do lasu.TRANSFER Odd'a TRANSFER Aelity SKAN Odd'a SKAN Aelity WIRTUALIZACJA!Wysyłam deskę,wieża jest na wschód.
Odd i Aelita szybko dotarli do wierzy.Jeremy kazał mi iść do skanera.Jak się tam znalazłem odpalił transfer.
-O nie!Jest jakiś błąd!Musze przerwać transfer.-powiedział panicznie-Nie mogę przerwać procedury. Wydostańcie go ze skanera bo się zwirtualizuje w losowym miejscu.
Nie zdążyli.Na szczęście zwirtualizowałem się w górach.I znowu ta cholerna baba!
-Jeremy sprowadź mnie.Alice tu jest.-powiedziałem i zaczołem uciekać.
-Mam tu mały problem.Coś nie działa.Spróbuje wysłać Yumi i marabunte.Na razie schowaj się gdzieś.
                 CIĄG DALSZY NASTĄPI 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz