Code Lyoko

Code Lyoko

niedziela, 1 lutego 2015

Rozdział 6:Przeciwstawność cz.2

Biegliśmy już ostatnie kółko.Ulrich był tak zdyszany,że zaczoł zwalniać.To była moja szansa.W końcu wyścig skończył się remisem.
-Techniki macie dobre.Obu wpisuje wygraną.-powiedział,po chwili dodał-Della Robia i Belpois na start.
Jeremy i Odd ruszyli.Możecie się zdziwić ale Jeremy wygrał.Jim miał na prawdę głupią minę.
-No,no Belpois zaskoczyłeś mnie.Wpisuje zwycięstwo nad Della Robią.-powiedział Jim
Chwilę później zadzwonił dzwonek.Odd i Einstain odpoczeli chwlę i pobiegliśmy do fabryki.
-Mój plan polega na tym,żeby zrobić transfer kodów.W ten sposób możemy łatwo wykiwać X.A.N.E..Przegram kody Yumi na Ulricha ,a Aelity na Williama.To proste i bezpieczne.-powiedział Jeremy.
-A pamiętasz,że mam kody Hoppera.Wole nie ryzykować.-powiedziałem
-Spokojnie.Zaprogramowałem coś co oddzieli przeciwstawne kody od siebie,więc w żaden sposób nie ucierpisz.-zapewniał Einstain
-A na czym to ma polegać.Wybudujesz mu mur Chiński w środku.?-żartował Odd
-Program polega na wgraniu nieszkodliwego pola siłowego.Jak X.A.N.A. będzie chciał zaatakować mojego Ojca to pole natchmiastowo ich rozdzieli,tylko William morze być osłabiony godzinę po wgraniu programu.-wyjaśniła Aelita
Poszliśmy do skanerów.Jeremy zwirtualizował nas w sektorze polarnym.Poszliśmy do najbliszszej wierzy.Najpierw Ulrich dostał kody.Po transwerze Einstain go dewirtualizował.Podszedłem do pulpitu.Jeremy wgrał mi ten program i kody Aelity.Chwile później byłem na ziemi.
-Lepiej żeby twój program zadziałał Einstainie bo William wyląduje u X.A.N.Y. na czerwonym dywaniku.-powiedział Ulrich
-Skąd wiesz,że X.A.N.A. ma czerwony dywan?-spytałem
Ulrich miał jednocześnie głupią i zdziwioną minę.
CIĄG DALSZY NASTĄPI

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz