Code Lyoko

Code Lyoko

czwartek, 29 stycznia 2015

Rozdział 5:Przeciwstawność cz.1

Cadick-pokój Jeremiego-9:30
-Wpadłem na coś genialnego.-powiedział Einstain i po chwili dodał-Wiem jak przechytrzyć X.A.N.E.!
-Słuchamy Einstainie.-powiedział Odd
-Zrobimy transfer kodów i 3 osoby będą mogły dezaktywować wierze.Gdy spektra będą goniły dziewczyny chłopacy dezaktywują wierze.Powiem wam o szczegółach później,a teraz lepiej iść na lekcje bo pirania nas zabije.
Poszliśmy na lekcje.Cały czas myślałem na co Jeremy wpadł. Ostatnią lekcją był WF.Jim urządził biegi przez płotki.Ogłosił,że każdy będzie się ścigać z każdym.Pierwsza para to Herb i Sissi.Co chwile lądowali na ziemi.W kolejnej parze biegłem z Ulrichem.W końcu mogliśmy się przekonać kto jest lepszy.Próbowałem go wyminąć,ale był za szybki.Zaczoł mnie wymijać.Nie mogłem w to uwierzyć.
CIĄG DALSZY NASTĄPI

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz