Code Lyoko

Code Lyoko

wtorek, 12 maja 2015

Rozdział 24:Zadyma w koże

(wracamy do perspektywy Williama)
Pobiegliśmy do skida.Aelita wsiadła za ster i ruszyliśmy.Po drodze spotkaliśmy tylko parę piranii.Po załatwieniu ich dotarliśmy do kory bez problemu.W korze już czekał megapod.Ja zminiłem się w dym(dla przypomnienia:w megapodzie są 4 miejsca)Spodkaliśmy się pod korą z ninja.Jeremy podesłał resztę drużyny.
-Długo czekaliście?-spytał Odd
Oni nadal milczeli.To nic dziwnego,nigdy nie słyszałem,żeby ninja się odezwał(nie licząc Yumi która ma klasę ninja).Podszedłem parę metrów bliżej.Nadal się nie ruszali.
-Odpowiecie?-Odd zadał kolejne pytanie
-Słyszałeś kiedyś,żeby ninje Tayrona gadały?-spytałem
-Nie,ale może zaczną-odpowiedział Odd
-Czasami zaskakuje mnie twoja głupota-oznajmiłem
-Jaką masz średnią z... geografii?-spytał
-Nie wiem co mają moje oceny do tej sytuacji-odpowiedziałem
-To jaką masz średnią na semestr?-pytał uciążliwie Odd
-3.52,a co?-spytałem
-To Odd jest zazdrosny,bo ma poniżej 3.0-powiedział Ulrich
-Wróćmy do tematu ninji.Czemu to trio się nie rusza?-spytałem
-Pytaj Tayrona-odpowiedział Ulrich
-No dobra-odpowiedziałem
Powoli podchodziłem do ninji.Nadal się nie ruszali.
CIĄG DALSZY NASTĄPI

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz