Code Lyoko

Code Lyoko

czwartek, 30 kwietnia 2015

Rozdział 23:Gra z czasem i X.A.N.Ą. cz.2

To pytanie nie dawało mi spokoju.W końcu ciekawość wzięła górę.
-Jeremy nie widzisz Williama na holomapie?-spytałam
-Mam zakłócenia,widzę tylko bardzo słaby sygnał który pozwala mi na zlokalizowanie sektora w którym się znajduje i określić czy się porusza-powiedział Einstain
-A jak zlokalizowałeś nas i wysłałeś Naxxyę?-spytałam
-W tej części są najmniejsze zakłócenia,a największe przy skrajach sektora.Miałem też trochę szczęścia-odpowiedział Jeremy
Nadal miałam podejrzenia,ale musiałam się skupić na Alice2.
-Zajmę ją,a ty leć do wieży-powiedział Ulrich
-Dobra.Postaram się szybko wrócić-odpowiedziałam i pobiegłam do wierzy.
-----------------------------perspektywa Aelity-----------------------------
Leciałam i leciałam,ale nigdzie nie widziałam Williama.
-Rozdzielmy się,tak szybciej go znajdziemy-zaproponowała Naxx
(Naxx to skrót od Naxxya)
-Dasz sobie rade sama?-spytałam
-Tak,nie jestem dzieckiem-odpowiedziała
-Jak go znajdziesz to daj znać-powiedziałam
Ruszyła na wschód,a ja dalej na północ.Leciałam tak jakieś 5 minut i nadal go nie widziałam.
-----------------------------perspektywa Naxxy----------------------------
Leciałam na tej desce przez lodowiec.Dobrze,że nie odczuwam temperatury.Zauważyłam Williama i znowu tego potwora z labiryntu.
-Aelita mam Williama i scyphoze-powiedziałam
-Spróbuj ją odciąć już do ciebie lecę-odpowiedziała
Podeszłam do potwora.Wyciągnęłam ostrza i odcięłam meduzę. Przyleciała Aelita.
-William jest aktywna wieża musisz wstać-powiedziała Aelita
-Zaraz-odpowiedział William
Wstał po minucie.Zmienił się w dym i poleciał do wieży.Jakieś 10 minut po dezaktywacji odezwał się Jeremy.
-Tayron odbudował korę,lećcie na skraj sektora bo coś się tam dzieje-powiedział
Aelita nas tam zaprowadziła.Spotkaliśmy się tam z Ulrichem i Yumi.
Taxi nas zabrało prosto do labiryntu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz