Code Lyoko

Code Lyoko

niedziela, 12 kwietnia 2015

Rozdział 19:Sekret Williama cz.3

Rozdziały nie pojawiły w terminie dlatego wrzucam 2 :D
-----------------------------perspektywa Yumi-----------------------------
Po wirtualizacji od razu zauważyłam X.A.N.E.Powiedziałam o tym Jeremiemu i zaatakowałam.X.A.N.A. zrobił unik i upuścił Williama.Przyzwał miecz i rzucił się na Ulricha.Zaczeliśmy walczyć,ale bronił się przed każdym atakiem.Odd i Aelita pobiegli do wieży.
-----------------------------perspektywa Aelity----------------------------Ja i Odd pobiegliśmy dezaktywować wieże.Pod wieżą stały 2 megaczołgi i tarantula.
-X.A.N.A. chyba zrezygnował z parzystych liczb-powiedział Odd
-Szypbo dezaktywujcie wieże i pomóżcie tamtym-powiedział Jeremy
Odd atakował megaczołg,a ja włączyłam skrzydła i z góry załatwiłam tarantule.Rzuciłam w drugi megaczołg,a Odd zastrzelił tamten.Wbiegłam do wieży i ją dezaktywowałam.Wracaliśmy do tamtych.
------------------------------perspektywa Yumi----------------------------
X.A.N.A. nie dawał za wygraną.Dewirtualizował Ulricha.Sama nie dawałam rady.Zanim zdążył mnie dewirtualizować Aelita w niego trafiła.Uderzył w ją falą szoku(to ten promień z miecza).Zostaliśmy ja i Odd.Odd zaczą strzelać jak opętany.X.A.N.A. znowu przeszedł do defensywy.Zaczą podchodzić do Odd'a.Zmienił się w dym.Staną za Odd'em i go zdewirtualizował.No i znowu zostałam sama z X.A.N.Ą. 
                       CIĘG DALSZY NASTĄPI              

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz