Code Lyoko

Code Lyoko

czwartek, 16 kwietnia 2015

Rozdział 20:Sekret Williama cz.4

Próbowałam pokonać X.A.N.E.,ale wyprzedzał moje ruchy. Spojrzałam na Williama.Powoli się budził.Wiedziałam,że musze jeszcze trochę wytrzymać,ale już nie miałam siły.Co chwile zerkałam na Williama.Wreścię się obudził.X.A.N.A. wykożystał chwile mojej nie uwagi i chciał mnie zdewirualizowć.Rzuciłam w niego i zdewrtualiowaliśmy się jednocześnie.
-----------------------perspektywa Williama-------------------------------
Obudziłem się w Lyoko.Rozejrzałem się.Zobaczyłem scyphoze zmierzającą w moją stronę.Zacząłem uciekać.
-William biegnij na skraj sektora przeniosę cię do kartaginy-powiedział Jeremy
Zrobiłem jak kazał.Z końca sektora zabrała mnie biała kula.
Wyszedłem z areny.Szedłem przed siebie.
-Uciekaj to pułapka-Krzyknął Einstain
Za mną pojawiła się Alice i ogłuszyła mnie.


--------------------------perspektywa Jeremiego--------------------------
Widziałem na ekranie jak Alice gdzieś zabiera Williama.Szła w stronę cyfrowego morza.Nie mogłem nic zrobić.W końcu na coś wpadłem.
-Jest tylko jedno wyjście.Naxxya,Sissi do skanerów-powiedziałem
Zwirtualizowałem dziewczyny.To była nasza ostatnia szansa.
-----------------------------perspektywa Naxxy----------------------------
Jeremy nas zwirtualizował.
Znalezione obrazy dla zapytania Naxxya
Znalezione obrazy dla zapytania Sissi powrót xany
Sissi








                    CIĄG DALSZY NASTĄPI             

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz