Code Lyoko

Code Lyoko

niedziela, 12 kwietnia 2015

Rozdział 18:Sekret Williama cz.2

-To co robimy?-spytała Sissi
-Sprawdźmy czy go nie ma w fabryce-odpowiedział Jeremy
Poszliśmy do fabryki.W połowie drogi X.A.N.A. aktywował wieże.
-Po drodze nie było nawet oznak ataku,jak myślicie co kombinuje X.A.N.A.?-spytał Ulrich
-Nie wiem,ale i tak lepiej szybko dezaktywować wieże-odpowiedział Einstain
Wbiegliśmy do windy i wszyscy wysiedli na -1.
-Jest jakiś błąd-powiedziała Aelita
-Ale czego?-spytała Sissi
-Właśnie to ustalam-odpowiedziała Aelita
Czekaliśmy 5 minut.Miałam dziwne przeczucie,że ten błąd ma coś wspólnego z Williamem.
-Mam,ale nie mam pewności,że X.A.N.A. nie wyprowadza mnie w pole.Lećcie piętro niżej i zobaczcie czy jeden ze skanerów jest zamknięty.-powiedziała Aelita
Ulrich,Odd i Yumi poszli piętro niżej.
-No jeden jest zamknięty-powiedział Odd
-W środku powinien być William,wydostańcie go-rozkazała Aelita
-Tak jest pani generał-powiedział Odd
Zeszłam na dół żeby im pomóc.Jak otworzyliśmy skaner Williama nie było.
-Aelita jest mały szczegół-powiedział Ulrich
-Jaki?-spytała pani Einstain
-Williama tu nie ma-odpowiedział brunet
-Naxxya wróć na -1.Odpalam wirtualizacje-powiedziała Aelita
Wróciłam tak jak kazała.Jeremy usiadł przy komputerze,a ona się zwirtualizowała.Otwożyłam tą książke z pokoju Willa.
-Jeremy ta książka z pokoju Williama jest napisana jego pismem-powiedziałam,a Jeremy zaczą na mnie dziwnie patrzeć
-Pokaż mi to-powiedział Einstain
Jeremy z niedowierzaniem patrzał na książke.
-To wygląda na dziennik-stwierdził Jeremy
-Jeremy mamy Williama,ale jest mały problem-powiedziała Yumi
-Jaki?-spytał Einstain
-Ma czteroliterowe imię zaczynające się na X,a kończące się na A no i w środku ma jeszcze jedno A-powiedziała Yumi
-X.A.N.A.?-spytałam
-Tak-odpowiedziała Yumi
                    CIĄG DALSZY NASTĄPI             

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz