Code Lyoko

Code Lyoko

niedziela, 29 marca 2015

Rozdział 17:Sekret Williama

Kadick-stołówka-13:30
-Dziewczyny na razie nie będziecie się wirtualizować do puki nie upewnimy się czy można wam ufać-powiedział Jeremy
-A William?-spytał Odd
-A ty ciągle się mnie czepiasz-powiedziałem
-Czemu?-spytała Sissi
-Za-zaczął Odd
-Zamknij się-przerwałem mu
-Co ty taki agresywny?Byłeś dzisiaj u dentysty?-żartował Odd
-Raczej u sadysty-odpowiedziałem
-Jesteś agresywny-stwierdziła Sissi
-Nie chce o tym gadać-powiedziałem i wyszedłem ze stołówki
Czułem się jak w chwili xanafikacji.Nie miałem pojęcia czemu. Wydawało mi się,że przy temacie xanafikacji X.A.N.A. ma na mnie jakiś wpływ.Nie dawało mi to spokoju.Poszedłem do fabryki się przeskanować.Zanim poszedłem przeczytałem kolejny wpis.
------------------------------perspektywa Naxxy---------------------------
Nie wiedziałam co wzbudziło w Williamie taką agresje.Chwile po tym jak wyszedł Odd powiedział coś o xanafikacji.Skończyłam jeść i poszłam do jego pokoju.Myślałam,że tam znajdę odpowiedź na moje pytanie.Znalazłam tam dziwną książkę.Okładka była czarna,a na środku była czerwona tarcza strzelnicza.Zobaczyłam Jeremiego na korytarzu.Wzięłam książkę i do niego podeszłam.
-Ten symbol ma coś wspólnego z Lyoko?-spytałam i podałam mu książkę
-Skond to masz?-spytał Jeremy
-Z pokoju Williama-odpowiedziałam
-Choć do mojego pokoju trzeba do wszystkich zadzwonić oprócz Willa-powiedział Jeremy i poszliśmy do jego pokoju
Po 5 minutach wszyscy byli.
-Po co nas wezwałeś,i po co Sissi też?-spytał Ulrich
Jeremy położył książkę na biurko.
-Naxxya znalazła to u Williama-powiedział Jeremy
-Myślisz,że jest zxanafikowany?-spytał Odd
-To by tłumaczyło czemu był o wiele agresywniejszy niż zwykle przy tym temacie-powiedziała Aelita
                         CIĄG DALSZY NASTĄPI            

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz