Code Lyoko

Code Lyoko

piątek, 1 stycznia 2016

Rozdział 37:Sojusz cz.2

Lekcje mijały spokojnie,choć trochę mnie zaniepokoiło,że X.A.N.A. chciał,żeby William uważał.Co on miał na myśli?Chciał go przed czymś ostrzec?Czy Williamowi coś grozi?Czy sugeruje mu kolejne pranie mózgu?A może po prostu chce nas czymś zająć?Nie mam pojęcia.Na przerwie przed ostatnią lekcją Yumi powiedziała,że X.A.N.A. zachowywał się normalnie,ale Tayron był jakby wrogo do niego nastawiony.Kolejna zagadka.Po prostu ekstra.Mijała już ostatnia lekcja.Z niecierpliwością czekałem na dzwonek.Po lekcjach poszliśmy do fabryki,żeby w razie ataku móc szybko zareagować.Yumi przybiegła sama.
-Gdzie William?-spytał Einstain
-Znikł!-powiedziała Yumi
-Jak znikł?-spytał Jeremy
-Na lekcji okazało się,że ma gorączkę i poszedł do Jolanty.Po lekcji poszłam zobaczyć jak się czuje i Jolanta powiedziała,że go już wypuściła.Nie mogę go znaleźć,a komórkę ma wyłączoną.-oznajmiła Yumi
-No świetnie-powiedział Odd
-Mam dla was złe wieści-oznajmiła Aelita
-Jakie?-spytała Sissi
-Tayron aktywował wierze w sektorze pustynnym-powiedział X.A.N.A.
-A ty skąd wiesz?-spytała Sissi
-Mam taką funkcje-oznajmił X.A.N.A.
-Wiesz może gdzie jest William?-spytała Yumi
-Nie mówił wam,że jego rodzice przyjeżdżają na weekend?-spytał X.A.N.A.
-Nie-oznajmiłem
-Pewnie nie miał czasu.Nie musicie się martwić-oznajmił X.A.N.A.
-A skąd ty wiesz,że jego rodzice przyjechali skoro nawet nam nie powiedział?-spytała Yumi
-Widziałem jak James(czytaj:Dzejms)go odbierał-odpowiedział program
-To robimy tak:Aelita,Yumi i Sissi idą do wierzy i spróbują coś zrobić,a my zostajemy pilnować X.A.N.Y.
                   CIĄG DALSZY NASTĄPI

2 komentarze: