Code Lyoko

Code Lyoko

czwartek, 28 stycznia 2016

Rozdział 42:Nie strasz! (nie miałam co wpisać)

-Ile zajmie ci wymyślenie czegoś?-spytałem
-Nie wiem.Wytrzymaj z nią chwile.Kawaleria jest w drodze.-odpowiedział Jeremy
Wytrzymać?Z nią?Prędzej uda mi się uciec.Zrobiłem krok w tył.
-Wyjście jest w drugą stronę.-oznajmiła Alice
-Wiem.Masz mnie za idiotę?-spytałem
-Mam być szczera czy to pytanie retoryczne?-spytała Alice
Usłyszałem,że na zewnątrz ktoś walczy.
-Nie ruszaj się stąd.-rozkazała Alice
Serio myślisz,że posłucham?Gdy była parę kroków od wyjścia zatrzymała się.Spojrzała na mnie i wyszła.
--------------------------perspektywa Ulricha------------------------------
Naxx była bardzo zwinna.Udawało jej się uniknąć prawie każdego ataku.Z wierzy wyszła Alice.
-Dobra mała,koniec zabawy.-powiedziała Alice
Naxxya na nią spojrzała i zaczęła atakować.Rzuciła się na Yumi.Była bardzo szybka.Alice załatwiła Odda.Kiedy zajęły się mną Aelicie udało przedostać się do wierzy.
--------------------------perspektywa Williama---------------------------
Ucieszyłem się kiedy zobaczyłem Aelite.Szybko weszła na górę i zaczęli myśleć jak mnie wydostać.
-Mam!-wykrzyczał Einstain
-Szybko,bo tu idą.-oznajmiłem
-Potrzebuje chwili.Zmień sektor i uciekaj tak długo jak możesz.-oznajmił Jeremy
-Dobra.-odpowiedziałem
Aelita zeszła na dół,a ja zmieniłem sektor.Chwile później zobaczyłem Naxx.Ciekawe na jak długo Aelita powstrzyma Alice.Obejrzałem się ponownie.Naxxya znikła.Gdzie ona jest?Zaczynam się trochę bać.
-Gotowe!-wykrzyczał Jeremy
-Nie strasz!-rozkazałem
-Dobrze.Sprowadzam cię na ziemie.-oznajmił Jeremy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz