Code Lyoko

Code Lyoko

sobota, 9 stycznia 2016

Rozdział 40:Naxxya żyje cz.2

Gdy się odwróciłem nikogo nie było.Co się tu dzieje?Jestem pewien,że coś słyszałem.Podszedłem do komputera.Czarna wieża aktywna.Nie ma wyboru trzeba zadzwonić do reszty.Kiedy wyciągnąłem komórkę usłyszałem głos Naxx.
-William?-spytała niepewnie
-Naxxya gdzie jesteś?-spytałem
Zapomniała mnie przez te dwa miesiące?A może X.A.N.A. wyczyścił jej pamięć?Wydawała się być blisko,ale jej nie widziałem.Nie odpowiadała.Nagle na monitorze wyświetlił mi się obraz informujący o dewirtualizacji.Czy to Naxxya?Czy jej głos dochodził z komputera?Ten ktoś wsiadł do windy.Miałem nadzieje,że to Naxx.Kiedy drzwi windy otworzyły się zobaczyłem dziewczynę.To nie była Naxxya.Miała rude,długie włosy,czerwoną bluzkę z krótkim rękawem i krwawe bojówki (to taki rodzaj spodni).
-Naxxya?-spytałem
-Nie.Jestem Alice,ale Naxxya też tu jest-oznajmiła Alice
-Prawie o tobie zapomniałem-powiedziałem
-Myślisz,że tylko Jeremy może się bawić w projektanta?-spytała oburzona Alice
-A co?X.A.N.A. cię ubrał?-spytałem żartobliwie
-Nie.X.A.N.A. tylko zmienił wygląd mojego awatara w Lyoko-oznajmiła Alice
-Czyli,że masz czym zaskakiwać-odpowiedziałem
-Nie bój się.Naxxya też się zmieniła.Słodziutka idiotka cię obroniła.Ale ona naiwna.Myślała,że cię nie dopadnę,a teraz mi w tym pomoże-powiedziała pewna siebie Alice
-Ja jej tu nie widzę-oznajmiłem
-Jest bliżej niż myślisz-odpowiedziała Alice

Coś,a raczej ktoś mnie obezwładnił.To nie mogła być Alice.Stała prze de mną.Czy to Naxxya?Czemu jest taka silna?Jednym ruchem powaliła mnie na ziemie.Alice podeszła do mnie i wyciągnęła nóż.Zabije mnie?Tak ma to się skończyć?
CIĄG DALSZY NASTĄPI


2 komentarze: