Code Lyoko

Code Lyoko

sobota, 28 marca 2015

Rozdział 8:Błąd w transferze cz.2

-Udało mi się wysłać marabunte.-powiedział Jeremy
-Co to jest ta marabuta?-spytałem
-Program niszczący potwory X.A.N.Y.-powiedział Einstain
-Dobra.Nie zaatakuje mnie?-spytałem siedząc już na kamieniu
-Nie powinna-odpowiedział
-No to mnie uspokoiłeś-powiedziałem sarkastycznym tonem
-Sarkazm sobie mogłeś darować-zapewnił blondyn
Nie zauważyłem kiedy Alice wdrapała się na sąsiedni kamień.Skoczyła i zepchneła mnie na ziemie.Marabunta była niedaleko.Zmieniłem się w dym,a ta znowu zablokowała mi moce! Yumi przyszła w samą porę i załatwiła Alice.Wialiśmy do najbliższej wierzy.Pod wierzą czekały na nas kraby.
-Jeremy wyślij hulajnoge-powiedziała Yumi
Jeremy szybko ją podesłał.Ja i Yumi byliśmy tak wysoko,że marabunta najpierw zajeła się potworami,a my w spokoju wlecieliśmy do wierzy.Einstain nas sprowadził.
-Najwyraźniej Hopper nigdzie się nie wybiera-oświadczył Jeremy
Szkoda-powiedziałem
-Skasowałem już marabunte-powiedział Einstain

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz