Code Lyoko

Code Lyoko

wtorek, 17 marca 2015

Rozdział 13:Podwójny kłopot cz.2

-Po lekcji nie mogę-zaczołem szukać wymówki
-To twoja ostatnia i się nie wykręcisz-powiedział Tayron
-Gram w LOL'a-powiedziałem
-Gra może zaczekać-stwierdził Tayron
-A co jak nie może?-spytałem
-Zostajesz i koniec!-wrzasną Tayron
-Zakład?-spytałem
Wtedy nieźle się wkurzył.
-Z nim nie wygrasz-powiedziała Yumi
-Jakie masz zachowanie?-spytała Naxxya
-Truje i coś czuje,że spadnie,a co?-spytałem
-W podstawówce miałeś 6-powiedziała Naxxya
-Ten diabeł miał wzorowe zachowanie!?-zdziwiła się pani Hertz i po chwili dodała-Chyba nauczycielom się coś pomyliło.
Spojrzałem na Naxxye i powiedziałem-A ty miałaś 1 i dlatego trafiłaś do mojej klasy.
-A ty byłeś nerdem-powiedziała
-Ale już nie jestem-powiedziałem
Właśnie zadzwonił dzwonek.Nie zdążyłem wyjść zanim Tayron zamkną mi drzwi przed nosem.Zakluczył je i mnie ogłuszył. Obudziłem się przywiązany do krzesła.
                  CIĄG DALSZY NASTĄPI                   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz