Code Lyoko

Code Lyoko

wtorek, 24 marca 2015

Rozdział 15:Okres próbny

Cadick-pokój Jeremiego-20:03
-Gdzie ta dwójka?-niecierpliwił się Odd
-W drzwiach-odpowiedziałem
-Wchodzcie-powiedział Einstain
-A możemy się streszczać,bo mam jutro sprawdzian z WOS'u i musiałbym się trochę pouczyć-oznajmiłem
-A od kiedy ty się uczysz?-spytał podejrzliwie Ulrich
-Mam zagrożenie z WOS'u i muszę to zdać bo wyląduje z tobą w klasie-powiedziałem(oczywiście,że to kłamstwo)
-A ty od kiedy się o to martwisz?-spytał Odd
-Jak będę kiblować to rodzice mnie zabiją,albo gorzej-odpowiedziałem
-Gorzej to znaczy?-spytał Odd
-Będę miał horror na żywo-powiedziałem
-Brata ci przyślą?-spytała Naxxya
-Zgadłaś-odpowiedziałem i spytałem-Możemy nie zajmować się już moimi prywatnymi sprawami?
-Tak-powiedziała Aelita
Ktoś zapukał do drzwi.Jeremi otworzył.Do pokoju weszła Sissi.
-Jak mnie nie przyjmiecie to wasze pamiętniki znajdą się w szkolnej gazetce!Wszystkie 7-krzykneła Sissi
-7?-spytała Naxxya
-Tak twój też mam-odpowiedziała
-Jest taki jeden szczegół,nie prowadzę pamiętnika-oznajmiłem
-To co to jest?-spytała zaskoczona Sissi
-Zeszyt do francuskiego-odpowiedziałem
-Ja też nie mam pamiętnika.Trzymasz moją matme-oznajmiła Naxxya
Sissi nieźle się wkurzyła.
-Macie mnie przyjąć bo powiem tacie,że Odd ma psa i w coś was wrobię-groziła Sissi
-W co?-spytałem
-Jeszcze nie wiem,ale na pewno was zawieszą-powiedziała Sissi
-Ja się już nie odzywam-oznajmiłem
                      CIĄG DALSZY NASTĄPI              

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz