Code Lyoko

Code Lyoko

czwartek, 26 marca 2015

Rozdział 16:Okres próbny cz.2

-Aż tak się boisz brata?-spytał Odd
-Tak-odpowiedziałem
-CYKOR!!!-krzyknął Odd
Miałem ochotę go udusić,albo zakopać żywcem.
-Nie wiesz jaki jest mój brat-powiedziałem
-Wymyśliłem rozwiązanie.Sissi i Naxxya przejdą przez okres próbny.Zanim wpuścimy was do Lyoko musimy się upewnić,że nas nie zdradzicie-powiedział Jeremy
-No spoko-powiedziała Naxxya
-A potem zrobimy wam test z teorii-powiedziała Aelita i po chwili dodała-Jutro będziesz miał 2 sprawdziany.
-Przynajmniej do jednego nie muszę się uczyć-powiedziałem i po chwili spytałem-Masz mnie za idiotę,że każesz mi pisać sprawdzian z lyoko?
-Szybko się skapnołeś-powiedział Odd
-Ty powinieneś pisać ten sprawdzian-powiedziałem
-Byłem w lyoko pierwszy-oznajmił Odd
-A jesteś najgłupszy.Kto normalny jak może dezaktywować wieże leje się z potworami jak wieża jest 20 metrów za nim i wie,że tylko on może ją dezaktywować?-spytałem
-Odd-odpowiedział Ulrich
-No w sumie masz racje.Tylko on-powiedziałem
-Zapomniałem.Przecież ty nie masz kodów-powiedział Odd
-Mam.A Hopper to niby gdzie?-spytałem
-I tak nie możesz dezaktywować wieży-powiedział Odd
-A czarne już przestały istnieć.W ogóle jakoś nie zauważyłem ich działania-powiedziałem
-Ja też nie-powiedział Einstain
-Dobra ja idę do siebie pouczyć się tego WOS'u.Nara-powiedziałem i poszedłem do siebie
Zamiast uczyć się WOS'u(sprawdzian to przecież ściema)czytałem dalej pamiętnik.Nadal nie wiedziałem po co X.A.N.A. mi go dał.
Znalazłem wzmiankę o lewitacji.Zapamiętałem całą formułę. Miałem przeczucie,że się przyda.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz