Code Lyoko

Code Lyoko

sobota, 14 marca 2015

Rozdział 12:Podwójny kłopot

Cadick-lekcja fizyki-12:20
-Na koniec naszej ostatniej wspólnej lekcji fizyki przedstawię wam waszego nowego nauczyciela fizyki i poinformować was o 2 nowych dziewczynach w klasie.Nauczyciel to profesor Tayron,a wasze nowe koleżanki nazywają się Naxxya Warven(czyt.Naksja Warwen)i Anabele Tayron-powiedziała Hertz
Całą trójkę znałem.Tayrona pewnie kojażycie.Naxxya i Anabele chodziły ze mną do klasy w poprzedniej szkole.
-Yumi przesiądź się ławke do przodu.Anabele usiądź z Yumi,a Naxxya z Williamem.-rozkazała Hertz,i po chwili powiedziała-Teraz profesor opowie o sobie.
-Dziękuje pani Hetz.Witam tu zgromadzoną młodziesz.Mam nadzieje,że nikt nie będzie opuszczał zajęć.-powiedział Tayron i Hertz mu przerwała
-Dunbar i Ishyama słyszeliście?-spytała Hert
-Ale co?-spytałem doskonale wiedząc o co jej chodzi
Cała klasa wybuchła śmechem.Hertz srogo na mnie spojrzała.
-Ty ze mnie sobie żartujesz Dunbar?-spytała Hertz
-Jakbym żartował to bym powiedział ,,Nie po nazwisku bo po pysku"-powiedzałem i uśmiechnąłem się
-Dobrze.Jak tak rozmawiamy to mogę powiedzieć to zdanie. William 10 godzin kozyyyy!!!!!-wykrzyczała wściekła Hertz
-Dobra Suzzan(czyt.Suzan)słyszę.Nie musisz krzyczeć.-powiedziałem
-Dla ciebie pani Hertz-powiedziała
-Jak cofniesz mi koze Suzzan-powiedziałem
-Zostaniesz po lekcji William-wtrońcił się Tayron
                   CIĄG DALSZY NASTĄPI                  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz