Code Lyoko

Code Lyoko

niedziela, 22 marca 2015

Rozdział 14:Podwójny kłopot cz.3

-Gdzie jest wasz superkomputer?-spytał Tayron i wyciągną nuż.
Nie wiedziałem co zrobić.Nie chciałem zdradzić przyjaciół.Udało mi się go zagadać.Zależało mi na czasie dlatego brałem nawet te najgłupsze teksty i pytania.
-Całą lekcje miałeś nuż w kieszeni żeby mi go pokazać?-spytałem
-Bardzo zabawne.Powiesz po dobroci czy złości?-spytał Tayron
-Jak coś mi zrobisz to wylądujesz za kratkami-powiedziałem
-Nikt tu nie wejdzie.Jak będziesz odpowiadał na pytania to nic ci się niestanie-powiedział Tayron
-Do każdej sali są 3 klucze.Każdy może tu wejść-kłamałem
-To pójdziemy sobie na spacer do lasu i tam nikt ci nie pomorze-powiedział Tayron
-A masz ochotę na spacer po alejce bólu?-spytała Naxxya 
-A ty jak tu weszłaś!?-spytał zdenerwowany Tayron 
-Przez okno ciołku-powiedziała Naxxya i powaliła go na ziemie.
Kiedy wstał Naxxya go przeżuciła przez ramie i mnie rozwiązała.
Zwialiśmy do jej pokoju.
-Czego od ciebie chciał?-spytała Naxxya
-Czekaj chwile,muszę do kogoś zadzwonić-zadzwoniłem do Jeremiego
-No cześć Einstainie mogę wieczorem na naradę przyjść z Naxyą?-spytałem
-Odpowiedzi podaj w kolejności w której zadam ci pytania.1Kto to jest?2Po co?3Tayron ci nic nie zrobił?-spytał Jeremy
-To wszystko?spytałem
-Tak-odpowiedział Einstain
-1Z moją przyjaciółką.2Byłaby dobrą wojowniczką.3Zdążyła uratować mi skórę-powiedziałem
-Możemy wziąść ją na okres próbny-zgodził się Jeremy
-Dobra.Nara-rozłączyłem się
-Przyjdź do mojego pokoju około 20:00-powiedziałem
-Po co?-spytała Naxxya
-Wszystko ci wytłumaczę-powiedziałem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz